lördag 6 december 2008

hej, den här dagen har varit rätt bra faktist. först så vaknade jag rätt tidigt för vi skulle till luleå och kolla på gymnasium. så åt någon macka till frukost och därefter sminkade jag mig och fixade håret och valde kläder. därefter for vi till luleå, träffade matilda, mimmi, sune, olle och marie direkt, perfekt tajming. så vi gick vidare till ledarskapslinjen, där elin och hennes klass hade lektion. medans vi var där så fick vi fika. därefter gick vi till spinn och den linjen verklar väldigt intressan så ska nog välja den som andrahandsval? pilla du skulle ha varit där, haha. måste berätta en rolig sak till dig sen ;) efter vi varit där gick vi vidare till naturvetenskapliga programet, där vi fick massa fika, godis och hemma gjord glass gjord av bla. flytande kväve. vi gjorde också någon tipsrunda. därefter gick vi till el och idrottsprogramet :) efter vi varit på de linjer vi ville kolla på så for vi till mammas jobb och gjorde klart filmen till so redovisningen. den vart väl rätt okej, får väl se vad ni som ska se den tycker. vi måste bara redicera och fixa filmen lite först. fick också veta att vi vunnit usb via sms. och det var komist för alla vi 3 vann. jag och matilda fick 8/10 rätt och mimmi 9. ikväll får jag väl se vad som händer, måste i alla fall plugga lite matte :/ ha det så bra, puss.

<'3

Inga kommentarer: