söndag 7 december 2008

yääääh, vinst mot notviken! något vi verkligen behövde i nuläget. härligt jobb av alla tjejer på planen och av vår super duktiga camilla som står i mål. det är så här vi ska spela, typ en av de bättre matcher vi spelat i år. och alla jobbade, vi spelade verkligen som ett lag. vill också tillägga att jag håller med av det camilla skrev i sin blogg om att alla kan vara bra i innebandy om man bara vet sina svagheter och tränar mer på det.. för om man bara tränar på det man är bra på, så tappar man väldigt mycket av allt annat, och det funkar inte i längden. bara man jobbar bra som ett lag så kan man klara det mesta. till exempel så var vi förut väldigt dåliga på boxplay och poxerplay så vi har tränat mer på det och nu så sitter det väldigt bra. och jag är verkligen glad att jag får träna med dessa tjejer och ha raimo som tränare för om det inte vore för dem så hade inte varit den spelare jag är idag och då inte heller innebandy varit så roligt som den nu är. tack till er alla, ni är en stor del av mig <3