tisdag 2 december 2008

ingenting är omöjligt..


Jag är fortfarande hemma och är sjuk. Jag känner att jag ligger väldigt efter i skolan och vi har massa prov. och jag orkar inte jobba med något alls. för det känns som att mitt huvud ska sprängas och så svettas och fryser jag om vart annat. det här suger som fan. vill verkligen till skolan och träffa alla och jobba så jag inte kommer efter. men som det känns nu så känns det som om jag aldrig kommer att bli frisk. fast så ska man inte tänka för då går det inte, för man ska alltid tänka postivt. så nu tänker jag positivt, jag har tur att få vara hemma och vila ut så att jag orkar mer när jag kommer tillbaka till skolan. haha. nu ska jag gå och läsa något sms jag fick och därefter duscha och sen se någon film. föresten har fått min julklänning nu, och är rätt nöjd med den :) uppdaterar nog senare.. puss på er :*

Hej igen :)
sitter här vid tvn och myser under mitt täcke, ska snart gå och sätta på en film. får se vilken det blir. nu mår jag bättre, så det kanske blir att fara till skolan imorgon. eller ska inte ta ut något i förskott, fast mest troligtvis så blir det så. räknade matte för ett tag sen, det gick väl sådär. orkade bara räkna en stund, så efter jag räknat några tal så gjorde jag mat. det vart hamburgare i frisco bröd. riktigt gott. sen har jag också snackat med pilla på msn. kul att få vara lite social i alla fall. har också varit inne och kollat på RIG. fast det hade inte kommit in något nytt :/ nu ska jag gå och se film, vi ses. puss och kram hälsningar från en sjuk Felicia.


Inga kommentarer: