torsdag 18 december 2008

hej på er kära läsare :) jag har inte orkat skriva på ett tag, har varit mycket den sista veckan i skolan. och nu i veckan har vi haft elevensval. det har varit väldigt skönt, att inte behöva göra massa skolarbete. själv hade man nämligen resturang med camilla lisa suss sandra och marcus. härligt team vi hade :) vi gjorde lax i saltbädd med pressad potatis och massaman soppa med kyckling och vitlöksbröd och i det ingick sallad, dryck, kaffe
och efterrätt. på detta fick vi nämligen mvg, allt var nämligen perfekt. på onsdagen hade vi innebandyturnering och vi kom 2a efter att förlorad finalen mot 91. är ändå grymt nöjd, efter en rolig dag med vårat lag. eftersom att bara jag och matilda spelade innebandy i vårat lag, medans 91 hade nästan hela laget med innebandyspelare. trotts det så spelade vi väldigt bra, och vi hade grymt roligt. och mycket bra laganda <3 det är mer viktigt än att vinna tycker jag, så länge man har det roligt med dom man spelar med. idag har vi varit på badet och haft livräddning och det gick väl rätt okej. efter det hade vi 40 min fritt, och det var rätt lite tycker jag. hade gärnat badat längre menmen.. efter vi badat klart gick jag till stan och köpte en julklapp därefter for jag hem med friskvårdarna. imorgon slutar vi tidigt, efter vi fått våra betyg och ätit lunch, typ 12 :) imorgon ska jag mest troligtvis vara med johan, han var nämligen till sthlm i helgen, det blir tråkgit :/ nu ska jag gå och slå in julklappar. vi ses puss på er <3

Inga kommentarer: