torsdag 11 december 2008

eyes on you

idag har det varit en sådan skön dag på skolan. har nu gjort bort alla redovisningar och inlämningsuppgifter. det är helt underbart skönt. skolan började med att vi hade HK. vi fick göra pepparkakor och lussebullar. blev att äta massa deg också som gjorde, så att man fick väldigt ont i magen fast det var grymt gott. samtidigt som att man åt sig mätt på julskinkamackor med äppelmos och julmust. medans vi väntade på att pepparkakorna och lussebullarna skulle bli klara så fick vi våra betyg. jag fick MVG och det är jag supernöjd med, fast det måste man vara för det finns inget högre betyg. fast har verkligen kämpat för det så nu är jag glad :) annars under dagen har vi också haft genrep på lucian. det gick väl rätt bra, förutom att mina fingrar höll på att gå av när en visst kille som kallas "saltis" slår igen dörren allt han kan på mina fingrar. jävlar vad ont det gjorde, som tur höll dom sig hela. när vi fick sluta någon gång vid 3 så kollade vi först på utställningen av våra stolar och sedan fick vi se lagen för innebandyturneringen, är nämligen i lag 92 med matilda, mimmi, petra, emma, ather, sandra b, josefina mf. minns ej alla namn. det blir nog säkert bra, trotts att alla andra av mina och kakans lagkompanjoner är på motståndarlaget. efter det gick jag linnéa och matilda till henne och kollade på hennes bruna tunika som hon ska ha på sig i morgon. den var grymt fin. därefter gick vi till linnéa och kollade på hennes tomtedräck. ååh hon är bara för söt. tomtekläder med skägg, ur gulligt ;) sen gick vi till mig och såg oth och det var grymt hämst. jag blev skit rädd. ni som såg programet, förstår nog vad jag menar. visade också min klänning och sjöng singstar. riktigt roligt. nu sitter jag här och väntar på att mormor ska komma med våffeltången. så jag kan fixa mitt hår imorgon. be mig om lycka, till imorgon. ska nämligen sjunga solo på första versen på första låten efter lucia sången.
Puss

Inga kommentarer: